Knjiga- Darilnica Klavdija DT

Pozdravljene, ustvarjalke!

Na vrsti je že drugi krog ustvarjanja za Darilnico Klavdija in tokrat ustvarjamo na temo Knjiga. 



Voščilnice v obliki knjige so poleg škatlic presenečenja še vedno zelo popularne. Klavdija nam je olajšala delo in si priskrbela na zalogo že narejene osnove. Super za vse tiste, ki ste se bale izdelati knjigo. Potrebno je samo še prepogniti na utorih in zlepiti.







Odločila sem se, da moja knjiga nastane v precej nevtralnih barvah. Le za ljubitelja kave mora biti, saj sem v notranjost skrila dve skodelici kave.

Pripravila sem si še rjav karton v velikosti 13,7 x 13,7 cm, 4 kartone v krem odtenku 13,4 x 13,4 cm, 3 rjave krogce ter nekaj vejic v rjavi in krem barvi.

Uporabljen material iz Darilnice Klavdija:

Ker nimam rjavih prašnikov, sem se odločila, da bom kar bele pobarvala. Pobarvala sem jih s čisto navadnim lakom za nohte. Če se boste odločili za ta korak, vam priporočam, da jih pustite kar nekaj časa, da se dobro posušijo. 

Če vas zanima, kako sem sestavila knjigico, izdelala rožice ter pobarvala prašnike :), vas vabim k ogledu videa.




                      
Vabim vas tudi, da si ogledate še torkovo objavo od Klavdije (10.4.2018),
naslednji torek (17.4.2018) od Goge,
v četrtek (19.4.2018) pa od Zvezdane.

Pa lepo se imejte do naslednjič, Jasmina.







Komentarji

  1. Zanimiva barva cvetov! Nikoli je ne bi uporabila ☺️ Na tvoji voščilnici prav lepo pride. Hvala za lep prikaz.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj tudi meni ni tale barva ravno prvi izbor, ampak včasih paše malo spremembe :), da ni vedno vse rdeče, roza ali vijolično ;). Hvala za komentar <3

      Izbriši
  2. Zelo lepa knjiga, ki je v živo še bolj čudovita💖 Zelene rože in rjav lak...zadetek v polno!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar