Vrtnica- Darilnica Klavdija DT

Lepo pozdravljeni!



Tokratna objava je zopet nastala v sodelovanju z Darilnico Klavdija. 

Članice Dt ekipe v tem krogu ustvarjamo na temo Vrtnica. Pokazala vam bom, kako lahko izdelate preprost, a čudovit cvet vrtnice iz foamiran pene.

Kaj sem potrebovala za izdelavo:
- leseno palčko
- kos alu folije

Iz belega foamirana sem izrezala 3 manjše in 5 večjih izrezkov za rožice. Iz zelenega foamirana pa kvadrat, za 1 cm večji od večjega izrezka. Cel postopek, kako sem izdelala cvet si oglejte na video posnetku.




Vrtnico lahko uporabite kot okras doma, si izdelate broško,... možnosti je nešteto. Lahko pa tako, kot sem storila jaz- prilepila sem jo na voščilnico :).



Želim vam lep dan, hkrati pa vas povabim še na ogled inspiracij na isto temo h Klavdiji,
v torek 29. maja 2018 h gostujoči ustvarjalki, 
ter v četrtek 31.5.2018 k Zvezdani.


Jasmina





Komentarji

  1. Jasmina tvoja vrtnica mi je polepšala dan 🌹🌹🌹 Čudovita!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa vrtnica, krasno izdelana.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar